סל המוצרים בחנות הנדלן
מה מרכיב את סל המוצרים בחנות הנדל"ן שלך?
"בעסק התיווך שלך המוכר הוא הלקוח העיקרי שלך".
זה משפט ששמעתי בסרטון מקצועי של אשת נדל"ן רצינית אחריה אני עוקב… 
בגדול הדגש על המוכרים הוא נכון, אך יודעים מה, יש לי בעיה עם הניסוח וההתכווננות…
אנסה להסביר:
אין ספק שמדף המוצרים בחנות הנדל"ן שלנו חייב להיות מלא בנכסים למכירה אותם אנחנו מייצגים בבלעדיות.
אין ספק שכשיש לנו את אותם נכסים, העסק שלנו פעיל ובתנועה חיובית, וכפועל יוצא מהנכסים מגיעים גם הקונים…
ללא ספק הדגש בהכשרת סוכנים חדשים במשרד היינו על פרזנטציות וגיוס נכסים בבלעדיות…
 
אבל… ויש אבל גדול…
 
נכסים בבלעדיות זה חשוב אפילו חשוב מאוד, אך הנטייה להסתמך על זה כמקור כמעט בלעדי לבניית העסק זו טעות!
לרוב סוכנים חדשים שמים דגש רק על צד גיוס הנכסים ולרוב נופלים ופורשים מהמקצוע…
בניית מומחיות בתחום גיוס דירות למכירה בבלעדיות דורש זמן, עקביות וסבלנות…
ולרוב מלווה בתסכול ואתגרים רבים…
 
ומה בינתיים?
 
לרוב בעלי משרדים מזניחים את כל שאר הדברים שמרכיבים איש נדל"ן מצליח…
 
• עבודת קונים איכותית".
 
לרוב שוק של לקוחות שרק מחכה לאיש מקצוע שילווה אותם וייקח אותם ברצינות.
 
• תיעוד ובניית data base.
 
אין נכסים או יש מעט?
השקיעו בקונים…
תעדו ובררו את צרכיהם.
בנו מנגנון שישרת אתכם כאשר העסק יתפוס קצב…
ובינתיים תהיו המתווכים שמכירים את כל הנכסים ומכירים את כל הקונים.
הרבה כסף יושב על הרצפה ומחכה שיאספו אותו, במקומות האלה.
תהיו אלה שמחברים את הקצוות!!!
 
מעבר לעסקאות שתייצרו, הקשרים שתייצרו עם קולגות, סוכני לידים ואנשי השפעה באזורכם יקפיצו אתכם בכמה רמות קדימה…
 
• בנו מומחיות אמתית.
 
דווקא עכשיו כשהעסק עדיין לא תפס קצב מטורף, יש לכם את הזמן ללמוד את המקצוע לעומקו וללמוד את האזור מומחיות שלכם לבוריו.
 
תסמכו עלי, עוד תתגעגעו לזמן 
הפנוי הזה…
 
אך מה שבטוח, הזמן הזה שהשקעתם בבניית מומחיות יחזור אליכם בדמות הכנסות רבות בעתיד לבוא.
 
המקצועיות אותה תבנו תיתן לכם את שכרה בריבית דה ריבית.
 
זכרו: אין ספק שהמוכרים והנכסים שלהם, זהו הכלי המרכזי לבניית עסק!
אך באנלוגיה לבית קפה
הפוך טוב לא שווה כשאין לידו כמה קורסונים בצד.

רוצים לדעת עוד?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר