השקעות בנדל"ן חיפאי

להשקיע בנדל"ן זה מורכב ודורש מקצועיות ומומחיות בהרבה תחומים ובכדי לעשות את זה נכון טוב ולאורך זמן צריך לעשות את זה עם אנשי המקצוע הנכונים… כאשר המטרה המרכזית היא אחת, לייצר רווחה כלכלית ולא מצוקה כלכלית מההשקעה.
זאת הסיבה שיצרנו פרויקט ליווי משקיעים – קפה נדל"ן שנותן מענה מושלם למשקיעים.

מעבר לפרויקט ליווי משקיעים

השקעות בשכונת הדר:

הדר מהשכונות הוותיקות בעיר חיפה, בשנים האחרונות השכונה העייפה פורחת ומחירי הנדל"ן עלו במעל 100%, גם המשקיעים בעיר וגם מחוצה לה הבחינו בשינוי הזה והם רוכשים נכסי נדל"ן מניבים במחירים שמתחת למיליון ש"ח.
חברת פתרונות נדל"ן מובילה משקיעים להשקעות חכמות בשכונה ונותנת למשקיע שירות מלא משלב איתור הנכס והשבחתו ועד ניהול הנכס ודייריו ומכירתו ברווח בעתיד.
אנחנו מתמחים בהשגת נכסים עם פוטנציאל שכירות ותשואה גבוהים ובו בזמן נכסים עם אופק השבחה.
אנחנו מזמינים אתכם להתרשם מהעבודה שלנו בשכונה.

השקעות בשכונות החוף:

מהרגע שנכנסת לחיפה מדרום תזהה את שכונות החוף שזועקות ליוקרה שעדיין לא מיצתה את עצמה באיזור עקב הקירבה הנדירה לחוף הים המרהיב של העיר חיפה.
בשנים האחרונות חלה תפנית אדירה באזור והמחירים של הנכסים באזור עולים בצורה קבועה ויש עוד הרבה לאן לעלות…
ההתחדשות העירונית בולטת בשכונות החוף של חיפה ופרויקטים רבים מקודמים בכל הכוח על ידי היזמים ועיריית חיפה עצמה שדוחפת להתחדשות עירונית במיוחד באיזורים הנ"ל.
 
שכונות כמו: שער העלייה, נווה דוד, עין הים, קריית אליעזר ועוד… מפוצצות בפרויקטים בשלבים שונים של התקדמות ופה נמצאת בין היתר ההזדמנות לרכוש נכס מניב מצד אחד, אך עם פוטנציאל אדיר להכפיל את שוויו כאשר ההתחדשות העירונית הבלתי נמנעת תגיע לאזור.
אנחנו מזמינים אתכם להתרשם מהעבודה שלנו בשכונות החוף המתפתחות של חיפה.

השקעות בפרויקטים חדשים:

חברת פתרונות נדל"ן ושלוחתה לשיווק פרויקטים חדשים מקבלן trio שיווק פרויקטים – triooo.co.il מביאה ללקוחותיה מגוון רחב ביותר של פרויקטים חדשים מקבלן בכל איזורי העיר ובכל טווח המחירים האפשרי לנכס חדש מקבלן.
מעיר התחתית והדר באזורי השקעה ואזורי מגורי סטודנטים לכיוון נווה שאנן וסביבת הטכניון שהם אזורי ביקוש מגורים למגוון אוכלוסיות ושוכרים יציבים הלומדים בטכניון והאוניברסיטה
מאיזורי הכרמל היוקרתיים ועד איזורי התחדשות עירונית לאורך קו החוף החיפאי
רכישה מהקבלן על ידי רכישה בתנאי פריסייל ופריסת תשלומים נוחה ויצירתית מאפשרת למשקיע לקנות נכס עם פוטנציאל השבחה אמיתי כבר בעת רכישת הנכס
כחברה שמשווקת פרויקטים למיטב הקבלנים והיזמים החיפאים אנחנו מחוברים לצינור ההשקעה בנדל"ן חדש מקבלן ויודעים להביא עסקאות מעניינות לקהל המשקיעים שלנו.
 
אנחנו מזמינים אתכם להתרשם מהפרויקטים בשיווקנו וליצור איתנו קשר לשמוע על פרויקטים שעדיין לשיווק פעיל

השקעות בנכסים מניבים:

חיפה מהערים היותר מגוונות מבחינה נדל"נית, וטווחי ההשקעה ינועו מ-40 אלף ועד 40 מיליון, חברתנו מתמחה בבניית תכנית השקעה נבונה על פי צרכי הלקוח ומציאת נכס מניב מיטבי המתאים לסוג הלקוח וצרכיו מתוך מחשבה על המטרות הקצרות טווח של ההשקעה והתכנון ארוך הטווח של המשקיע…
כיום ניתן למצוא תשואות של 3 וחצי עד 5% תשואה באזורים כגון: שכונת הדר, שכונות תחתונות של נווה שאנן ושכונות החוף ומעל ל5% בהשקעות יצירתיות תחת ניהול המשרד.
 אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר ולהתחיל בניית אסטרטגיה נכונה להשקעות נדל"ן חכמות בחיפה. 

השקעות בהתחדשות עירונית:

חיפה מהערים המובילות בהתחדשות עירונית בארץ, תמ"א 38 חיזוק, הריסה ובניה, ומתחמי פינוי בינוי קמים בכל רחבי העיר וזו רק ההתחלה.
חברתנו משלבת בתוכה חברת שיווק פרויקטים מובילה וכמו כן, עוסקת ביזמות וקידום פרויקטים בעצמה.
חברתנו, מודעת לכלל המוצרים בהווה ובעתיד בעיר ויודעת להביא את לקוחותיה המשקיעים לנכסים במתחמים שכאלה.
השילוב של נכס מניב בהווה עם פוטנציאל השבחה עתידית משמעותית מהווה את מרכז העניין של משקיעים בכלל ובחיפה בפרט.
אנו מזמינים אתכם להתקשר ולהתחיל לקדם השקעה נבונה בנכס מניב עם פוטנציאל עתידי להתחדשות עירונית

רוצים לדעת עוד?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר