דירות למכירה בנשר

מגוון רחב היקף של דירות ונכסים מכל הסוגים בעיר המוצעים בטווח מחירים אטרקטיבי הופכים את השכנה הקטנה של חיפה ליעד נדל"ן תוסס במיוחד.
העיר נשר זוכה בשנים האחרונות לתנופת התפתחות נדל"נית יוצאת דופן.
היא אמנם הוכרזה כעיר באופן רשמי על ידי משרד הפנים רק ב-1995, אולם מאז מסרבת להביא לאחור, כשהיא מושכת אליה שנה אחר שנה תושבים ממעמד סוציו-אקונומי בינוני-גבוה.
אלו נהנים מאיכות חיים גבוהה, שירותי חינוך ומוסדות ציבור, וכן ממגוון רחב היקף של דירות למכירה בנשר, כמו גם נכסי נדל"ן נוספים בטווח מחירים אטרקטיבי במיוחד.

קראו גם – שכונות בנשר

שכונת בנשר

נכסים למכירה בנשר

90 מ"ר

קומה 5

4 חדרים

100 מ"ר

קומה 3

4.5 חדרים

עדות למגמה החיובית ממנה נהנית העיר ניתן ללמוד מהחלטת הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה בחיפה מחודש יולי 2021, שאישרה תוכנית מתאר כוללנית שעתידה לשנות את פניה של נשר.

בין עיקרי התוכנית צפויות להתווסף לעיר הסמוכה לחיפה למעלה מ-10,500 יחידות דיור שעתידות להגדיל את מכסת התושבים בעיר (כ-26 אלף כיום) לקרוב ל-70 אלף עד שנת 2040, לצד אזור תעשייה חדש במבואות המערביים של העיר, כמו גם כביש עוקף נשר שיוביל מצומת יגור ועד לטכניון.

אם גם אתם מעוניינים ליהנות מדירות למכירה בנשר שעתידות להניב לכם תשואה איכותית על הכסף, או לחילופין מחפשים אחר איכות חיים למשפחה והילדים – נשר היא המקום הנכון עבורכם!

צפו במאגר דירות למכירה שלנו בחיפה >>